بازسازی رسمی بنیاد Dogecoin توسط تیم آن، پس از 6 سال!

خانه    /    بلاک چین

بازسازی رسمی بنیاد Dogecoin توسط تیم آن، پس از 6 سال!

 

بازسازی رسمی بنیاد Dogecoin توسط تیم آن، پس از 6 سال!

پس از چندین سال سکوت رسانه ای، بنیاد دوج کوین (Dogecoin) برای حمایت از توسعه دهندگان اصلی و پروژه هایی که از این ارز رمزنگاری شده مبتنی بر میم استفاده می کنند، باز می گردد.
بنیاد Dogecoin در بیانیه سه شنبه خود اعلام کرد که در تلاش برای حمایت از جامعه دوج کوین (DOGE)و همچنین ارتقاء آینده بلاک چین، خود را بازسازی می کند. این بنیاد اعلام کرد که در هفته های آینده، پروژه های جدیدی را برای تشویق به پذیرش و کاربرد DOGE اعلام می کند که “درک Dogecoin را در سطح پایه افزایش می دهد.”
در این اطلاعیه آمده است: “این بنیاد، نشان و لوگوی Dogecoin را دارا میباشد و آنها را برای جامعه حفظ می کند.” “این بدان معناست که بنیاد می تواند به محافظت از نام تجاری Dogecoin ادامه دهد و اجازه دهد (تحت مجوز بسیار آزاد) بتواند از آن برای میم ها ، پروژه ها و سرگرمی های مرتبط با Dogecoin استفاده کند. ما در این مورد پشتیبان شما هستیم. “
به گفته بنیاد، هدف آن تأمین بودجه سه ساله برای اعضای تیم، به منظور حمایت از اهداف آن است. وب سایت این پروژه، ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم، بیلی مارکوس(Billy Markus)، بنیانگذار Dogecoin و مکس کلر(Max Keller)، توسعه دهنده اصلی Dogecoin را به عنوان اعضای هیئت مشاوره ذکر کرده است. علاوه بر این، ظاهراً منافع ایلان ماسک(Elon Musk)، مدیرعامل تسلا و طرفدار DOGE، توسط مدیرعامل Neuralink، جرد بیرچال(Jared Birchall)، نشان داده خواهد شد.
اولین بار در سال 2014(1393) پس از اینکه جکسون پالمر(Jackson Palmer)، بنیانگذار Dogecoin در توئیتر این ارمزرز را به عنوان یک شوخی معرفی کرد، این بنیاد حامی بسیاری از مشارکت های خیریه در داخل و خارج از فضای رمزنگاری بود. با این حال، پس از خروج برخی از بنیانگذاران آن از جمله بن دورنبرگ(Ben Doernberg) و اریک ناکاگاوا (Eric Nakagawa) ، اینگروه تا حد زیادی سکوت کرده بود.
همانطور که داده های Cointelegraph Markets Pro نشان می دهد، قیمت DOGE در هفته گذشته بیش از 19 درصد افزایش یافته و در زمان انتشار این مطلب به 0.32 دلار رسیده است.

منبع: آکادمی هلاکویی

 

خانه    /    بلاک چین

نظرات

mood_bad
  • هنوز نظری ندارید
  • chat
    یک نظر اضافه کنید